Kolekcija ‘REGENERATE BY UGG™’
UGG® PREDSTAVLJA KOLEKCIJO ‘REGENERATE BY UGG™’
Z namenom, da bi prispevali k bolj obnovljivemu svetu je svetovno znana blagovna znamka življenjskega sloga UGG® (del podjetja Deckers Brands) predstavila kolekcijo Regenerate by UGG™. Na trajnost osredotočena kolekcija je namenjena vsem spolom. Narejena je iz materialov pridobljenih iz zemlje, ki je skrbno negovana s pomočjo obnovitvenih tradicij.
Modna industrija in njene dobavne verige so s kmetijstvom povezane prek surovin, rezultat tega pa so pogosto potrošniški izdelki, narejeni z uničujočimi kmetijskimi metodami. Obnovitveno kmetijstvo zagotavlja, da se kmetovanje izvaja v harmoniji z naravo, tako da pomaga obnoviti tla, spodbuja pestrost rastlinskega in živalskega sveta, zajema ogljik v tleh ter ohranja zemljo za prihodnje generacije.
UGG® se je zavezal , da bo do leta 2025 pomagal obnoviti skoraj pol milijona hektarjev travnikov in jih spremeniti v obnovitvena kmetijska zemljišča. Leta 2022 je znamka vzpostavila dolgoročno subvencioniranje nevladne organizacije Savory Institute, da bi podprla obnovitvene kmetijske metode na avstralskih ovčjih farmah. Danes je UGG® prispeval k obnovi več kot 125.453 hektarjev. Znamka upa, da bo v času petletnega zavezništva z osredotočanjem na pomoč pri obnovitvenem delovanju kmetij pustila zapuščino v preobrazbi avstralske industrije ovčje kože in krzna.
UGG® še naprej išče načine odgovornejšega pridobivanja inovativnih materialov ter sodeluje s ključnimi akterji na tem področju, da bi zagotovila zadovoljstvo okoliških skupnosti. Znamka se je povezala z oblikovalci, aktivisti in ustvarjalci sprememb v obnovitveno skupnost, da bi skupaj predstavili kolekcijo Regenerate by UGG™.
Kolekcija Regenerate by UGG™ je ustvarjena s predanostjo natančnemu ročnemu delu in rezanju ter vrhunskim načinom izdelave, zato je vrhunska izvedba vsega, kar potrošniki cenijo pri ikonah UGG®. UGG® se je trudil zagotoviti, da zavezanost obnovitvenemu pridobivanju še izboljša lepoto in vzdržljivost čevljev te znamke, z inovativnimi detajli udobja, na primer z edinstveno zasnovo podplata.
Copat Tasman Regenerate Slipper ima vse, kar potrošniki cenijo pri originalnem modelu, vendar je izdelan iz materialov z nizkim vplivom, ki so pridobljen na kmetijah, ki izvajajo obnovitveno kmetijstvo. Podplat SugarSole™ je izdelan iz hitro rastočega sladkornega trsa ter nudi enako oblazinjenje in oprijem kot tradicionalni podplat Treadlite by UGG™.
Classic Mini Regenerate Boot, škorenj za vse priložnosti, ohranja lahek in vzdržljiv podplat, kakršnega poznamo pri škornju Classic, in ga je mogoče nositi tako v zaprtih prostorih kot na prostem. A Classic Mini Regenerate prinaša tudi zavesten preobrat, saj je zgornji del izdelan iz obnovitvenega materiala, dvostranske ovčje kože Regenerative, ima vrhunski vložek Regenerative in nespremenjeno silhueto, ki omogoča enostavno obuvanje.
O blagovni znamki UGG®
Leta 1978 jo je ustanovil avstralski deskar na kalifornijski obali, danes pa je UGG® po vsem svetu poznana blagovna znamka, ki zaznamuje življenjski slog in je poznana po legendarnem škornju Classic. Dizajne znamke UGG® je najprej nosila hollywoodska elita, modni uredniki, nato pa preostali svet, saj so obutev, oblačila, modni dodatki ter oprema za dom oblikovani z brezkompromisnim odnosom do kakovosti in obrtništva. UGG® je znamka, ki se zavzema za okoljsko in družbeno odgovornost ter stremi k družbeni pravičnosti, gospodarski vključenosti in okoljski obnovi. Letni obseg prodaje blagovne znamke UGG® presega 1,9 milijarde dolarjev, saj UGG® sodeluje z najboljšimi trgovci na drobno po vsem svetu in ima v lasti tako konceptualne kot outlet trgovine, in sicer na ključnih trgih, vključno z New Yorkom, San Franciscom, Los Angelesom, Parizom, Londonom, Tokiom, Šanghajem in Pekingom.