Pogoji poslovanja
Registracija uporabniškega računa
Za naročilo oz. nakup izdelkov prek spleta, ki so ponujeni v naši e-trgovini, mora kupec registrirati svoj uporabniški račun.Za odprtje računa mora kupec vpisati svoje osebne podatke, e-pošto ter poljubno geslo.
Po opravljenem postopku registracije, kupec na e-pošto, ki jo je vnesel ob registraciji računa, prejme samodejno generirano obvestilo o registraciji računa.
Uporabniški podatki, e-pošta in geslo nedvoumno določajo uporabnika/kupca in ga povezujejo z vnešenimi podatki.
Geslo je tajno in mora biti znano le uporabniku, ki je dolžan zagotoviti, da bo to geslo varoval in ga uporabljal le on oziroma njegov pooblaščenec.
Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in si pridobi pravico do nakupa.
Ob naročilu oz. nakupu izdelka mora uporabnik vpisati še podatke in informacije, ki so potrebne za izvedbo nakupa in dostave ter izstavitev računa.
Zasebnost in zaščita podatkov
Zavezujemo se, da bomo skrbno varovali vašo zasebnost. Vsi osebni podatki uporabnikov spletne trgovine so zaupni in ne bodo v nobenem primeru posredovani nepooblaščenim osebam. Prijazno vas prosimo, da preberete Varstvo osebnih podatkov, saj vam predstavlja natančen vpogled v to, kako zbiramo, hranimo in obdelujemo vaše osebne podatke, ter vaše pravice v zvezi z obdelavo vaših osebnih podatkov.Naročilo in nakup
Kupec s klikom na gumb "Dodaj v košarico" izbere želeni artikel iz kataloga in ga doda v svojo virtualno nakupovalno košarico.Vsebino košarice si lahko kupec ogleda s klikom na ikono nakupovalnega vozička v zgornjem desnem kotu strani.
S klikom na povezavo "Na blagajno" si lahko kupec vsak trenutek ogleda vsebino svoje virtualne košarice, pri čemer lahko, z vpisom količine, spreminja število naročenih izdelkov, oz. jih iz košarice odstranjuje.
Če želi kupec izdelek iz košarice naročiti, to stori s klikom na gumb "Naslednji korak" ter sledi navodilom v različnih fazah nakupa (Informacije o dostavi in plačilu), pri čemer mora kupec najprej vnesti svoje točne podatke, potem pa izbrati ustrezen način dostave in plačila.
Preverjanje naročila in poprava napak
Ko je kupec vnesel vse zahtevane podatke in izbral ustrezen način plačila ter dostave in kliknil na gumb "Naslednji korak", ga sistem e-trgovine samodejno pozove, da preveri in po potrebi popravi vpisane oz. izbrane podatke, kar stori s klikom na povezavo "Spremeni" pri podatku, ki ga želi popraviti.Po preverjanju in morebitnem popravku podatkov ter strinjanju s pogoji poslovanja in obveznostjo plačila, kupec s klikom na gumb "Zaključi naročilo" svoje naročilo potrdi in dokončno izvede.
Po potrditvi naročila se kupcu pokaže stran, ki ga obvešča o sprejetem naročilu in mu, s klikom na številko naročila omogoča ogled in izpis pogodbe oz. naročila-predračuna.
Naročilo, pogodba in preklic nakupa
Ob naročilu kupec na svoj e-poštni naslov avtomatično prejme predračun, katerega veljavnost je dva (2) dni od datuma naročila.Poslano naročilo kupec lahko prekliče, bodisi po telefonu, bodisi po e-pošti, v roku petih ur po naročilu. Po preteku predpisanega časa preklic naročila praviloma ni več možen.
Pogodba oz. naročilo-predračun se shrani v podatkovni bazi spletne trgovine.
Vsak kupec, ki je naročil oz. kupil izdelek iz spletne trgovine, lahko pogodbo oz. naročilo kadarkoli pregleda in izpiše in sicer tako, da se z uporabniškim imenom ter geslom, ki ga je uporabil pri nakupu, prijavi v sistem spletne trgovine ter v področju "Moj profil" klikne na povezavo "Moji nakupi", kjer so shranjene pogodbe in podatki o njegovih preteklih naročilih in nakupih.
Zavrnitev naročila
Logos Trend d.o.o. si pridržuje pravico, da v primeru, če naročila ne more izvesti, zavrne naročilo in o tem obvesti kupca.Načini plačila
V spletni prodajalni ponudnik omogoča naslednje načine plačila:- plačilo po povzetju ob prevzemu blaga
- plačilo s plačilnimi karticami
- plačilo po predračunu
Cene izdelkov in rok veljavnost ponudbe
Cene izdelkov in stroškov dostave, navedene v spletni trgovini so v EUR ter vsebujejo davek na dodano vrednost (DDV).Veljajo cene in ostale ugodnosti (popusti, darila, način dostave, brezplačna poštnina ...) na dan oddaje naročila.
Velja originalni račun, ki ga prejmete ob plačilu oz. dostavi v povezavi s splošnimi pogoji, objavljenimi na tej strani in potrjenimi ob oddaji naročila.
Postopek nakupa
Registracija uporabniškega računaZa naročilo oz. nakup izdelka mora kupec najprej registrirati uporabniški račun in vnesti vse zahtevane podatke ter oddati naročilo.
Naročilo sprejeto
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Na tej stopnji ima kupec v roku petih ur možnost preklicati naročilo. Kupcu so izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila vselej dostopni na spletni strani.
Naročilo potrjeno
Ponudnik naročilo pregleda najkasneje v roku dveh (2) delovnih dni, preveri razpoložljivost in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik si pridržuje pravico, da po potrebi pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenega blaga med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
Blago odposlano
Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem obvesti dostavno službo. Po prejemu najave pošiljke dostavna služba obvešča kupca o dostavi.
Odstop od pogodbe
Potrošnik ima pravico, da v 30 dneh od dobave artikla v spletni trgovini prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok začne teči en dan po datumu prevzema artiklov.Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: info@logos-trend.si. V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel oziroma artikle na svoje stroške vrne po pošti na naslov prodajalca: Logos Trend d.o.o., Brodišče 15, 1236 Trzin.
Potrošnik mora artikel oziroma artikle vrniti prodajalcu neodprte, nerabljene, količinsko nespremenjene, nepoškodovane in v originalni embalaži.
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema vrnjenega blaga. Podjetje potrošniku vrne prejeto plačilo z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.V primeru, da kupljeni izdelek nima lastnosti, ki bi jih moral imeti, ali kako drugače ni skladen s pogodbo, ima kupec pravico uveljavljanja stvarne napake. Od prodajalca lahko najprej zahteva popravilo ali zamenjavo blaga z novim in brezhibnim. Če prodajalec tega ne more zagotoviti, lahko kupec zahteva sorazmerno znižanje ali vračilo celotne kupnine (torej odstopi od pogodbe). Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artikla oziroma artiklov.
V primeru neskladnosti blaga, ki se pokaže v manj kot tridesetih dneh po njegovi dobavi, ima kupec pravico do zavrnitve – v tem času lahko odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo kupnine, ne da bi moral predhodno zahtevati popravilo blaga ali njegovo zamenjavo.
Rok za popravilo izdelka, za katerega kupec uvelja stvarno napako ali neskladnost, je 30 dni in se lahko podaljša za 15 dni, pri čemer mora ponudnik o tem še pred iztekom prvotnega roka obvestiti potrošnika in mu obenem navesti razloge za njegovo podaljšanje.
Ponudnik mora v osmih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem.
Zato si ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Jezik, v katerem se izda naročilo oz. sklene pogodba, je slovenščina.
Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče.