UGG® PREDSTAVLJA KAMPANJO »FEELS LIKE UGG« ZA JESEN/ZIMO 2024
KAMPANJA POUDARJA SLOGAN “INDIVIDUALNOST NAS POVEZUJE”.
Globalna blagovna znamka življenjskega sloga UGG®, s sedežem v južni Kaliforniji, lansira naslednje poglavje kampanje »Feels like UGG® - Občuti UGG«. Kampanja raziskuje, kako moč individualnega izraza lahko ustvarja navdih, skupnost in občutek globalne povezanosti. Posneta v Seulu v Južni Koreji, ta ideja zaživi skozi prikaz skupine dinamičnih ustvarjalcev, ki poosebljajo samozavest, skupnost in inovativnost, po katerih je znamka UGG® znana.
»Feels Like UGG poudarja, da smo več kot le ikonični izdelki in izkušnje. Smo blagovna znamka, ki poskrbi, da se dobro počutite tako navzven kot navznoter,« pravi Anne Spangenberg, predsednica UGG® pri Deckers Brands. »Ta občutek je edinstven in spodbuja udobno samoizražanje ter gradnjo vezi in skupnosti, kjer lahko vsakdo ostane zvest sebi. Pri UGG-u slavimo to povezanost in skupnost, saj verjamemo, da je samoizražanje udobno in dostopno za vse.«